Про мене

Я, Жердій Оксана Василівна - вчитель англійської мови, великовисківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.

Користуючись нагодою, хочу представити
                                                                 ПОРАДИ  
                                                            ДО ОПИСУ ДІЯЛЬНОСТІ
 КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

 При описі діяльності класний керівник керується такими основними вимогами до передового педагогічного досвіду, який повинен:  
  • відповідати сучасним вимогам до виховання підростаючого покоління за змістом;
  • дбати про всебічний розвиток особистості;
  • відповідати вимогам та досягненням сучасної педагогічної науки;
  • відрізнятися від масової практики творчим рішенням педагогічних завдань;
  • передбачати раціональні шляхи, якими педагог домагається високих результатів;
  • бути високоефективними.
Опис діяльності класного керівника може мати таку схему:
  • Тема досвіду, котра конкретизує проблему педагогічного пошуку.
  • Актуальність, яка обумовлена потребами сьогодення.
  • Провідна ідея, мета та завдання, на вирішення яких спрямована система виховної діяльності класу.
  • Новизна, що дає змогу визначити рівень новизни досвіду.
  • Наукова обґрунтованість.
  • Засоби реалізації поставленої мети та можливості їх впливу на гарантований результат.
  • Послідовність педагогічних дій на усіх етапах виховного процесу, який розкриває особливості вирішення виховних завдань за конкретних умов.
  • Використання та впровадження інноваційних технологій, нетрадиційних форм, методів виховання. Практична реалізація програм, проектів виховання. Умови креативного розвитку особистості. 
 Організація превентивного виховання, здорового способу життя та змістовного дозвілля вихованців.
  1. Забезпечення умов діяльності органів учнівського самоврядування класу.
  2. Гармонізація сімейно-шкільного виховання. Інтеграція виховних зусилькласного керівника, педагогів, які працюють у класі, родини, соціокультурних систем.
Моніторингові дослідження щодо рівня вихованості учнів, результативності та дієвості системи вихованої діяльності класу.
  • Ефективність технології управління (в межах класного колективу), яке забезпечує інтеграцію компонентів в цілісну систему і розвиток цієї системи виховної діяльності класу (діагностика, аналіз, організація та діяльність, контроль, регулювання, корекція виховного процесу), нестандартність у вирішенні завдань виховання.
  • Дієвість системи виховної діяльності класу, її результативність та ефективність, що означає певну стійкість позитивних результатів у діяльності класного керівника (модель ідеального учня, модель випускника, модель вчителя). 
  •  Умови ефективного функціонування досвіду (особливості учнів, характеристика індивідуального стилю діяльності класного керівника, його професійно-педагогічна підготовка, навчально-матеріальна база, оснащеність виховного процесу). 
  • Адресну спрямованість досвіду, можливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність апробованого досвіду для масового впровадження у загальноосвітніх закладах.
  • До опису діяльності класного керівника можуть бути представлені інші матеріали, які розкривають сутність виховної системи класу, творчі здобутки та досягнення класного керівника.
 Орієнтовний перелік ДОДАТКІВ до опису виховної системи класу 
- Концептуальна модель системи виховної діяльності класу.
- Схема моделі системи виховної діяльності класу.
- Інші схеми, структури, графіки, які характеризують особливості,
інноваційну спрямованість організації виховної діяльності класу.
- Цільові програми, проектно-модульні програми, проекти з різних
напрямів виховної діяльності класу.
- Система розвитку учнівського самоврядування класу.
- Організація превентивного виховання. Система профілактики
правопорушень.
- Моніторинг стану виховної діяльності класу. Аналіз її результативності.
- Система робота з батьками, педагогізація батьківської громадськості.
Діяльність клубів для батьків, для матусь, клубів вихідного дня.
- Система інтеграції зусиль всіх інститутів виховання, громади, влади з
проблем створення здоров'язбережного виховного середовища життя
учасників навчально-виховного процесу.
- Розробки практичних справ із учнями та їх батьками.

Комментариев нет:

Отправить комментарий